diumenge, 27 de juliol del 2008

Excursions cap de setmana 1

Les excursions han anat molt be. El dissabte vam anar a Blenheim Palace, la casa de la familia de Winston Churchill, amb grans jardins i un llac impressionant; cap a les 12 ja erem a Oxford, a Christ Church, i vam poder veure on es varen rodar les imatges del menjador de les pel.licules de Harry Potter i les famoses escales. Els vaig ensenyar la universitat de Merton, la mes antiga de Oxford (del 1264!!) i despres vam creuar un tipic mercat cobert fins arribar a la part comercial, on van poder fer algunes compres, tot i el poc temps del que disposavem.


Avui hem anat a Bath i Wells. En totes dues ciutats hem pogut veure grans catedrals. A Bath, les noies han preferit passejar pel centre comercial amb els argentins (em sembla que sentireu a parlar bastant dels argentins a partir d'ara) i els nois i jo hem entrat a veure els banys romans que donen nom a la ciutat.

A Wells, quan els han donat l'hora lliure per passejar, estaven tan cansats que s'han estirat a la gespa i m'han suplicat que no els fes caminar. Aquest jovent d'avui en dia no aguanta res! Jo, en canvi, si que he anat a investigar, ja us penjare alguna foto.

Ja aneu consultant les fotos? Heu de clicar a la dreta, a Visiteu l'arxiu de fotos o be anar a

www.flickr.com/photos/lourdesbs

vaig una mica retrassada ja que l'ordinador se'm bloqueja molt quan intento penjar les fotos, pero aniran arribant!