divendres, 25 de juliol del 2008

rectificar es de savis

Pares Ada, m'ha arribat el vostre comentari!! Estic emocionada, aixo del bloc es bastant nou per mi i uns pares m'han demanat com fer comentaris i no en tinc ni idea. Podeu escriure un mail explicant-m'ho?
Doncs si, m'he colat amb aixo de les habitacions, de fet al post hi he posat un interrogant ja que no n'estava segura i ara mateix tinc tantes dades al meu cap... A l'habitacio de l'Ada hi ha una alemanya i a la del trio la-la-la no hi ha quatre taiwaneses, be, si que hi son, tot el dia, pero no dormen alla, nomes n'hi dormen dues, els altres dos llits son de dues russes.
Quan he acabat d'escriure el que jo havia vist, els ho he demanat per confirmar, i si, es veu que no ho tenia gens clar!
Be, son les 6 i ja es hora de sopar. Avui toca barbacoa a l'herba.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Per posar comentaris simplement s'ha de clicar a sobre (de la paraula "comentaris") i omplir les caselles. Si no teniu compte a "gmail.com" heu de crear primer la identitat, però és fàcil. Ànim que a aquest nois els hi agradarà rebre comentaris from Catalonia!
Lourdes, congratulations for the blog!