dimarts, 5 d’agost del 2008

Anecdotes - La llibreta de la Lourdes (Part I)

Tinc una llibreteta en la que he anat apuntant les xorrades o coses que m'han fet gracia dels vostres fills. Aprofito per posar les dues fotos que em faltaven de la recollida de certificats.

Ernest (el primer dia): "He conegut una turquesa" - doncs jo voldria coneixer un alemanes!

Jacqueline (avui mateix): "El aeropuerto de La Palma es muy cutre, solo tiene una sala VIP" - sabessss?

Ernest, molt filosofic, despres de la invasio de xinesos a la seva habitacio: "Us adoneu que el xines, per molt que parlin, no expressen cap emocio, no saps si estan contents, cansats, tristos... aixo amb altres llengues no passa..." mmm, vols un tros de xocolata?

Ara la part "Lourdes: chica para todo"

Jacqueline, enmig de Bath: "Lourdes, donde hay una basura?" - si fuera alcalde hubiera puesto una para ti bajo aquel arbol.

Claudia en una botiga: "Lourdes, quant val aquesta samarreta? - vols que t'ho digui en euros o en lliures?

Aniol, a l'autobus: "Quant falta?" - no se, faig aquest trajecte diariament, calculo que uns 20 minuts, hora amunt, hora avall.

Ada: "Amb aquests LALs que m'han donat, puc anar a comprar a Taunton?" - jo crec que pregunten per veure si estic atenta, com els professors fan amb els alumnes

Xenia, al teatre: "Lourdes, tu creus que es pot passar per aquest passadis" - pots parlar angles? alla hi ha una membre de l'staff...

Crec que al final han apres que no sempre necessiten algu al costat que els resolgui TOT, saben a qui preguntar i com preguntar-ho, aixi que endavant!!!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

qué pena que se acaba!!!!!!!!!!! creo que se lo han pasado bien (y tu tb, espero) y que han aprendido mucho (seguro no solo el ingles).

Muchas gracias por todo y ahora a disfrutar el verano ccon tu niña.

Un abrazo y hasta tomorrow,

Annette & Manolo

pares ada ha dit...

Gràcies per tot Lourdes. Ha estat una bona experiència per l'Ada. Ens veiem demà.